Закупівля систем підрахунку пасажирів комунальним АТП № 1 Львівської міської ради відбулася з порушенням.

Про це йдеться у відповіді Західного офісу Державної аудиторської служби на звернення, подане депутатом Львівської міської ради Ігорем Зінкевичем до Львівської місцевої прокуратури № 1.

«Як виявили державні аудитори, при закупівлі систем підрахунку пасажирів таки були допущені порушення - під час подачі заявки ТзОВ »Джемікл« не подало проекту договору закупівлі. Із більш цікавих фактів - у двох постачальників - ТзОВ »Джемікл« і ТзОВ »Інтрансо« загалом закуплено 18 систем підрахунку пасажирів на загальну суму 618 840 гривень», - зазначає Зінкевич.

Депутат зазначає, що Держаудитслужба також надала інформацію про те, на які саме автобуси встановлені ці системи. Це автобуси «Електрон» з державними номерами ВС 1166 ЕР, АА 6378 ТХ, АА 6206 ТХ, ВС 2662ЕТ, ВС 4568 ЕМ, АА6224ТХ, АА6229ТХ, АА 7479 ХВ, ВС 2492 ЕТ, ВС 2978 ЕТ; автобуси МАЗ 203 з номерами АА 6095 ТХ, АА 6304 ТХ, АА 6355 ТХ, АА 8693 ТО, АА 6345 ТХ; автобуси «Атаман» А092Н6 з номерами ВС 2129 ЕТ, ВС 1143 ЕТ і на автобус ЧАЗ А081 з номером ВС 8203 ЕН.

«Також Держаудитслужба встановила, що системи підрахунку пасажирів в автобусах ЛК АТП № 1 працюють - державним аудиторам надали результати роботи систем у графічній формі, де вказується завантаженість автобусів пасажирами протягом робочого дня у відсотках. Дані використовуються для оптимізації графіків руху і кількості рухомого складу на маршрутах», - повідомив Зінкевич.

Депутат зазначив, що за порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства, на голову і секретаря тендерного комітету ЛК АТП № 1 буде складено адміністративні протоколи відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

«З огляду на все це виникає логічне питання - чому ЛК АТП №1 відмовилося надати ту інформацію, яку воно зрештою змушене було надати Західному офісу Державної аудиторської служби України, у відповідь на моє із колегами депутатське звернення? Сумніваюся, що інформація про завантаженість автобусів протягом дня може належати до конфеденційної», - наголошує Ігор Знкевич.

Відтак депутат обіцяє подати повторне звернення до Управління транспорту Департаменту житлового господарства та інфраструктури, щодо надання інформації про пасажиропотоки на маршрутах, які обслуговує ЛК АТП №1.

ІА "Вголос": НОВИНИ