[media=149441,149442,149443] 

Про це вона розповіла у коментарі журналістам, повідомляє кореспондент «Вголосу».

«Це проблема відповідальності кожного співробітника. Одні не підуть додому, поки не виконають відповідне завдання, інші просто відпрацьовують робочий час. Тому проблема не у кількості кадрів, а у їх якості», - зазначила Ірина Олійник. -  Відтак, потрібно проводити відповідні курси. У нас є електронні тренінги, які навчають цьому процесу».

Виконавчий директор «Союзу споживачів України» Максим Несміянов додав: «Така ситуація (присутність протермінованої продукції на полицях супермаркетів, - ред.) є по всій Україні. Головні причини – не вистачає персоналу, його непрофесійність або несумлінне виконання обов’язків. Тому покупцям потрібно бути дуже уважними. Продукція може бути протермінована та небезпечна для здоров’я навіть в елітних супермаркетах».

Також директор торговельного центру «Метро» у Львові зазначила, що якщо до них надходить претензія на якусь продукцію, її надсилають у відділ якості супермаркету. Після цього працівники по всіх торговельних центрах перевіряють якість цієї продукції. Весь товар, за її словами, який не підлягає реалізації, у торгівельних центрах списують.

Нагадаємо, сьогодні, 19 вересня, працівники «Союзу споживачів України» провели черговий етап моніторингу супермаркетів та ринків в м. Львів щодо дотримання санітарних норм та Закону «Про захист прав споживачів». Цього разу завітали до супермаркету «Метро» та відшукали там протерміновану продукцію.

ІА "Вголос": НОВИНИ