[media=108359,108360,108361,108363,108364,108365,108366,108368,108369] 

Сьогодні цей вид транспорту демонстрували журналістам, повідомив кореспондент «Вголосу».

Електробус моделі Е19101 – повністю низькопідлоговий  12-метровий і може перевезти до 100 пасажирів. Потужність тягового двигуна - 230 кВт. Максимальна швидкість електробуса – 70 км/ год, а його пробіг без підзарядки батарей сягає понад 200 км.

Як розповів гендиректор СП «Електронтрансу» Василь Пецух, в середньому це денний пробіг львівського дизельного автобуса. На підзарядку електробуса потрібно до 6- 7 годин. Якщо автобус за одну зміну споживає палива на 2500 тис. грн, то електробус обходиться вдесятеро дешевше.

Акумулятори мають ресурс від 5 до 8 тисяч циклів заряд-розряд. Додатково може бути встановлено пантограф для зарядки батареї електробуса від тролейбусної контактної мережі. Кузов виконаний із нержавіючої сталі.

За словами розробників, це повністю екологічний вид транспорту з підвищеним комфортом для пасажирів. Зараз він проходитиме сертифікацію на львівських дорогах, проте на який саме маршрут запустять електробус, поки не визначились, адже він може їздити як по тролейбусних маршрутах, так і автобусних.

Також «Електрон» виготовив для Львова ще три нових тролейбуси. Вартість одного електробуса - близько 9 млн грн, тролейбуса – 5 млн грн.

Як додав Василь Пецух, на сьогодні електробуси виготовляють у Польщі, Чехії, Китаї, фактично майже в 20 країнах. Львівський виріб на 50% складається з вітчизняних компонентів і приблизно на половину дешевший за імпортні.

Загалом «Електрон» готовий випускати 100 одиниць колісної техніки на рік і 50 трамваїв. Окрім Львова, електронівські трамваї незабаром поїдуть столицею.

ІА "Вголос": НОВИНИ