У відповідності з угодою, Facebook виділить 20 мільйонів доларів на виплати користувачам, які незадоволені використанням інформації про них в рекламному блоці «Sponsored stories» («Рекламні новини»). Крім того, соцмережа повинна ввести настройку, яка дозволить користувачеві відмовитися від подальшого згадки себе в цій рекламі.
Сіборг, виносячи рішення, заявив, що запропонована угода є результатом «серйозних переговорів» між юристами Facebook і групою користувачів, які подали позов. У самій соцмережі виданню CNET заявили, що задоволені ухвалою суду.
Видання зазначає, що це вже друга спроба врегулювати конфлікт. По першому рішенню Facebook зобов'язали виплатити 10 мільйонів доларів, проте Сіборг скасував вердикт. Тоді суддя порахував, що сума виплат «висмикнута з повітря» і зажадав сторони пояснити, звідки вона взялася.
Блок «Рекламні новини» вбудовується в новинну стрічку користувача і показує, хто з його друзів «лайкнув» сторінку рекламодавця. Такий вид реклами з'явився в Facebook в 2011 році.
Джерело: Лента
ІА "Вголос": НОВИНИ