6 грудня, у День Святого Миколая у Львові відбулась масштабна подія — Fashion Model Event, яка об’єднала модні бренди, дизайнерів, бізнеси та артистів, щоб представити нові колекції одягу та допомогти дітям з різних куточків України проявити себе і підтримати їх у кар’єрному зростанні.
Таку подію організовують уже декілька років поспіль, щоб дати можливість ученицям із модельних шкіл проявити себе, виступити на сцені, показатись перед публікою і зробити перші професійні кроки до модельного бізнесу.
«Для цього ми робимо такі заходи, куди з’їжджаються діти із цілої України. Вони представляють різні бренди і мають змогу вийти на сцену, отримати задоволення і проявити себе», — поділилась із нами співорганізаторка заходу Ірина Саніна.
На подію завітали діти із громадської організації «ВПО України», які дефілювали у сукнях від української дизайнерки Тетяни Гарматюк. Такі дійства надзвичайно важливі для їхньої адаптації внаслідок російсько-української війни. Це допомагає їм увійти у звичний ритм життя, соціалізуватись та розкрити свій потенціал.
«Такі заходи — це дуже круто, тому що діти отримують якийсь кайф. Дуже багато знайомств. І ці діти приїхали у Львів, дякую львів’янам, місту, громаді, що прийняли і вони в цьому місті адаптуються. Того що вони прийшли на захід і вони в шоці, в них очі в захваті від цього всього», — розповів представник громадської організації Андрій Зайченко.
Тетяна Гарматюк, дизайнерка бренду «Harmatiuk Kids» на створення суконь надихалась лялькою-мотанкою, яка є українським символом. Саме традиційні елементи та етностиль стали основою колекції. Адже народні мотиви важливо просувати і популяризувати сьогодні надзвичайно важливо.
«Це не просто лялька, а оберіг для сім’ї, для дитини. Цим і надихалася. Надихалася вірою у свій народ, в свою країну. Тому що це болить. Це треба розвивати, це треба підтримувати», — зазначила Тетяна.
«Одним із приємних сюрпризів був візит почесного консула на заході України Галини Маслюк, яка вручила дітям подарунки — книги із казахськими казками, перекладені українською мовою на знак підтримки та солідарності з нашим народом», — підкресилила посол.
Для того, щоб підтримати організаторів заходу фінансово, до події долучилися бізнеси. В такий непростий час важливо бути дотичними до просування української моди, культури, мистецтва, поділилась із нами представниця готелів «Fomich Group» Роксолана Іваночко.
«Fomich Group завжди підтримує подібні заходи, адже вони наповнюють дитинство наших дітей радістю, позитивними емоціями. Їхні очі сяють і це тішить нас як батьків, як партнерів. І дає отой стимул завжди вдосконалюватись і рухатись далі», — розповіла Роксолана.
Наступного року Fashion Model Event стане ще масштабнішим, щоб українські бренди і юних моделей побачили далеко за межами країни. Адже саме такі заходи відкривають для дітей та юнацтва нові можливості для професійного зростання.
ІА "Вголос": НОВИНИ