"Особливого впливу ні реклама, ні політтехнології на здоров’я людей не мають. Більше того, відомо, що багато громадян, коли бачать по телевізору рекламу, просто перемикають канал. Тобто, єдине на що може вплинути реклама - це хіба на зір".
Про це сьогодні, 11 вересня, під час засідання Львівського прес-клубу реформ "Маніпулятивні передвиборчі агітаційні технології та їхній вплив на психічне здоров’я громадян" заявив завідувач кафедри психіатрії і психотерапії ЛНМУ ім. Данила Галицького Олександр Фільц.
За словами Олександра Фільца, добра реклама має бути скерована на очікування людей. "Тому соціальні служби насамперед повинні задатися метою - з’ясувати, чого очікують люди, і результати цих досліджень передавати політтехнологам. Сьогодні ж політична реклама працює на страх тих людей, які бояться втратити владу і тих, хто хоче цю владу повернути", - наголосив він.
Як приклади політичної реклами, що вразила його особисто, Олександр Фільц назвав бігборд із зображенням "одного із лідерів однієї із політичних сил", де було написано "Геть ющенківців і їх посібників", а також бігборд іншої політичної сили із написом про "ублюдків".
"Така реклама не шкідлива для людей і їх здоров’я. Але вона шкідлива для загальних культурних процесів, що відбуваються в країні. Складається враження, що сучасні політичні лідери користуються якимось тюремним напівжаргоном", - резюмував він, додавши, що "не потрібно вірити жодній рекламі взагалі".
zaxid.net
ІА "Вголос": НОВИНИ