Журнал Forbes опублікував традиційний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу у 2020 році. Цікаво, що перших 5 найдорожчих компаній – це представники IT-бізнесу. Позиція цих гравців не змінилась з минулого року.
Загалом, згідно даних видання Forbes перша 10 найдорожчих брендів переважно складається з техногігантів. Винятком стали Coca-Cola, Disney, Louis Vuitton та McDonald's.
10 найдорожчих брендів світу
Apple – 241,2 мільярда доларів (+ 17%);
Google – 207,5 мільярда доларів (+ 24%);
Microsoft – 162,9 мільярда доларів (+ 30%);
Amazon – 135,4 мільярда доларів (+ 40%);
Facebook – 70,3 мільярда доларів (-21%);
Coca-Cola – 64,4 мільярда доларів (+ 9%);
Disney – 61,3 мільярда доларів (+ 18%);
Samsung – 50,4 мільярда доларів (-5%);
Louis Vuitton – 47,2 мільярда доларів (+ 20%);
McDonald's – 46,1 мільярда доларів (+ 5%).
Загалом, за останній рік вартість учасників рейтингу зросла з 2,33 до 2,54 трильйона доларів.
Перші чотири компанії у рейтингу зберегли або навіть збільшили темпи зростання. А ось Facebook показав негативну динаміку – бренд подешевшав на 21%.
При цьому журналісти кажуть, що через пандемію коронавірусу та економічну кризу, яку вона спровокувала, цей рейтинг у 2021 році може зазнати істотних змін.
Як повідомляв «Вголос», українська тенісистка Еліна Світоліна потрапила на обкладинку авторитетного журналу Forbes. Темою номера стали «дівчата, які зробили себе самі».
ІА "Вголос": НОВИНИ