Getting better. Ця пісня написана в 60-тих роках групою „Бітлз”. За словами автора слів, Пола Макартні, ця пісня була навіяна зміною погоди, проте з часом вона набула значно ширшого значення, і стала гімном будь-яких змін, і, що важливо, змін на краще.
Зазвичай, мало кому в житті за такий короткий період часу випадає нагода переживати зміни, які докорінно змінюють хід історії, які вирішують подальшу долю не лише окремої людини, а цілої держави, а ми такий шанс маємо. Перший раз українці робили вибір і вирішували свою долю в 1991 році. Від того, як саме ми проголосуємо, тоді залежало що далі буде з Україною: чи ми залишатимемось в Радянському Союзі, чи зможемо стати незалежною і самостійною державою. Вибір українців, якщо не став сенсацією, то здивував не одного - ми довели, що здатні на щось, що можемо щось вирішувати і можемо щось змінювати на краще.
В 2004 році нам знову випала нагода зробити свій вибір, який вирішить долю нас самих, наших дітей та онуків. І якщо 13 років тому ми вибирали з ким ми хочемо бути, то тепер ми визначаємось якими ми хочемо бути. Те, що Вибори-2004 принесуть зміни, не підлягає сумніву. Але чи стануть ці зміни змінами на краще, залежить лише від нас. Ми маємо унікальну нагоду зробити так, щоб життя надалі geting better. І ми віримо, що ці зміни на краще прийдуть саме тоді, коли Президентом України стане Віктор Ющенко.
Про те, що все getting better, попри все свідчить багато факторів – українці вперше за довгий час стали не просто активними, вони готові не тільки зробити свій вибір, але й відстоювати його, боротися за свій вибір, а це — вже зміна на краще. Такого сплеску громадської активності та політичної свідомості наш народ не переживав уже давно. Тринадцять років.
Та незважаючи на нашу готовність до боротьби, ми повинні пам’ятати, що Ющенку не потрібна перемога будь-якою ціною, і, голосуючи за зміни на краще, ми повинні розуміти, що лише насправді чесні і демократичні вибори зможуть забезпечити нам перемогу та зміни на краще.
Повертаючись до пісні, важко сказати, чи погода за вікном getting better, та попри все можна констатувати, що принаймні оранжевий колір, якого стало останнім часом дуже багато в нашому житті, сприяє позитивному настроєві і зрештою тому, що ми можемо getting better наш вибір і наше майбутнє.
Getting better! Візьміть цю пісню з собою на вибори!
ІА "Вголос": НОВИНИ