Такі дії з боку Google пояснюють реалізацією оновленої політики компанії щодо сайтів, які своїм змістом вводять в оману користувачів, передає Watcher .

Як з’ясувалось, у листопаді та грудні 2016-го компанія перевірила роботу близько 550 ресурсів, що розміщують рекламу та інформацію в мережі через AdSense, і вирішила відсторонити понад 200 з них.

Однак, не всі ці ресурси були заборонені виключно через фейковий контент. Згідно зі звітом Google, компанія видалила 1,7 млрд рекламних оголошень та публікацій, що порушили правила розміщення реклами.

У Google переконують, що компанія навчилась ефективніше визначати оголошення, які виглядають як новини, а насправді перенаправляють користувачів на сайти з продажу заборонених товарів. У 2016-му було відключено понад 1300 екаунтів, які розміщували подібну рекламу, і 80 млн таких оголошень. За рекламу заборонених лікарських препаратів було відключено 68 млн оголошень.

Окрім того, компанія заблокувала понад 15 тис. сайтів зі шкідливим програмним забезпеченням (так звані «trick to click ads», що маскуються під системні оновлення і змушують користувачів завантажити шкідливе ПЗ) і близько 6 тис. сайтів, створених для просування підроблених товарів.

Нагадаємо, компанія Facebook запускає проект The Facebook Journalism Project, спрямований на боротьбу з фейками в ЗМІ та інформування користувачів про способи пошуку достовірної інформації в епоху цифрових технологій. 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ