Згідно з опитування, лише 3% львів’ян підтримує підвищення вартості проїзду. Проти - 86%.

3% подорожуючих отримують від водія маршрутки квиток з оплату проїзду. Водночас водії не видають квитки 96% львів’ян.

«Хто здійснює облік реальних пасажирів відповідно до якого, за словами перевізників, вони отримують збитки, невідомо. Цифра 30%, що стосується зменшення обсягів перевезень стосуються вантажних перевезень, оскільки пасажирські ніхто не облікує», - зазначив керівник проектів інформаційно-правового центру «Наше право» Ярослав Жукровський.

За його словами, сьогодні у перевізників немає жодних обґрунтованих підстав підвищувати вартість проїзду у маршрутці, оскільки якість послуг вони не покращили. А підвищення тарифів спричинене бажанням перевізників збільшити свій прибуток.

Як повідомляв Вголос, 58% мешканців Львова незадоволені якістю перевезень у львівських маршрутних таксі.

Соціологічне дослідження проводилося з 26 червня – 2 липня 2009 року. Загалом опитано 600 респондентів віком від 18 років.. Помилка репрезентативності становить +- 5%.

ІА "Вголос": НОВИНИ