На вул. Личаківській встановили делініатори, які б мали обмежити паркування й покращити безпеку на перехресті та переході. Втім, мешканці вже обурились. Хто їх встановив та скільки на це витратили коштів у матеріалі “Вголос”.

У понеділок, 16 серпня біля Винниківського ринку на вул. Личаківській з’явились делініатори. Рішення про це затверджувала комісія безпеки дорожнього руху у ЛМР.

Делініатор - це
штучний бордюр, який використовується як дорожня розмітка і роздільник смуг руху. Виготовляється з гуми, пластику і полімерних матеріалів. Зазвичай їх встановлюють задля безпеки пішоходів та покращення руху. 

«Отак впроваджується оновлена конфігурація перехрестя біля Винниківського ринку. Виглядає трохи дико, бо замість стовпців мала бути змінена конфігурація бордюрів. Але загалом напрямок правильний. Що змінилось? Нічого, просто тепер не вийде запаркуватись на переході і перехресті. Також пішоходи швидше перейдуть дорогу і будуть в безпеці», - прокоментували в ГО “Зручне місто”.

Львів’яни такому рішенню дивуються, а дехто навіть обурюється. Мешканці говорять, що в цьому рішенні вони не бачать комфорту для району.

 

“Ще одне безглузде та потворне рішення. Призведе лише до створення додаткового дискомфорту (в т. ч. візуального) для всіх учасників руху та мешканців. Окрім того, закоркованість, яка там виникне, підвищить рівень аварійності на Личаківській та прилеглих вулицях.” - коментує на сторінці в Facebook керівник Львівського регуляторного хабу Тарас Хавунка.

 

Антон Лягушкін, голова ГО «Львів'яни за електротранспорт», на своїй сторінці в Facebook заявив, що таке рішення створює ряд незручностей для мешканців та гостей району. Зокрема, він звернув увагу на те, що на огороджених ділянках паркували авто відвідувачі Винниківського ринку, а також парафіяни церкви св. Антонія РКЦ, яка розташована поруч. 

Скільки витратили коштів?

 

Голова транспортної комісії Ігор Зінкевич теж обурюється таким рішення. Депутат каже, що раніше працівники та відвідувачі ринку залишали тут свої автівки, попри дорожні знаки заборони паркування. Але тепер, коли частину дороги обгородили стовпцями, тут заборонена не лише стоянка, але і проїзд.

 

“Наскільки мені відомо, встановлення обмежувальних стовпців коштувало Личаківській райадміністрації 115 тисяч гривень. Такі витрати нерозумні, коли на тій самій вулиці існує багато інших проблем та потреб. Рішення про встановлення стовпів прийняла міська комісія з безпеки дорожнього руху, але чи є погоджена схема поліцією - для мене загадка. Поки що обґрунтування таким діям я не отримав. Намагаюсь зрозуміти - як саме посадовці вибирають на що потрібно витрачати кошти, а на що ні?” - коментує у Facebook Зінкевич.

 

Голова ГО “За якісний транспорт” Святослав Товстига в коментарі “Вголосу” запропонував альтернативу делінаторам.

 

Ситуація є дуже абсурдною. Цю ділянку можна було б зробити інакше. З кожної сторони поставити чокери. Це засоби урегулювання дорожнього руху, які є передбачені в правилах ДБН з минулого року. Тоді ми розширили б тротуари й поставили чокери в межах проїжджої частини, а посередині острівець безпеки. Внаслідок цього, ми б отримали таку річ, що в межах при виїзді з іншої вулиці машини б не паркувались, а безпека дорожнього руху покращилась. І завдяки тому, що чокер виходить на проїжджу частину на 3 метри, а це вважається тротуаром, то ззаду ми б отримали нішу, з якої ми б зробили платну стоянку”, - прокоментував Товстига