Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
У відомстві повідомили, що причини несправностей електропоїздів виробництва Hyundai Rotem були враховані при проведенні модернізації. Перший її етап модернізації було розпочато ще в січні 2013 року. Загалом на першому етапі було проведено 16 модернізацій, на даний час проводиться другий етап.
Роботи роботи з модернізації швидкісних поїздів здійснюють корейські фахівці спільно з українськими виробниками.
Зокрема, на усіх швидкісних поїздах уже встановлено новий тип струмоприймачів. «Нові струмоприймачі дозволять стабілізувати процес струмознімання в умовах швидкісного режиму, що дозволить покращити їх взаємодію з контактною мережею», – пояснив гендиректор Укрзалізниці Сергій Болоболін.
Виконано також модернізацію підвагонного обладнання для запобігання попаданню снігу, вологи та пилу.
З 1 по 15 листопада, розповідають в УЗШК, фахівці виконують ревізію міжвагонних з’єднувальних кабелів, встановлюють додаткові вхідні решітки від забивання снігу; модернізують системи живлення та водопостачання санвузла, клапанів вакуумних туалетів, нагрівальних елементів і датчиків температури клімат-системи, оснащують підніжки автодверей захисними коробами тощо.
ІА "Вголос": НОВИНИ