Зокрема, представник координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко зазначив, що всі офіційно зареєстровані кандидати на посаду президента у першому турі на пряму рекламу витратили близько 1,15 млрд. гривень і ще близько 700-750 млн. гривень - на непряму, немедійну рекламу.

У другому турі виборів, на думку Біденка, кожен з кандидатів витратив на рекламу близько 100 млн. гривень.

«В цілому на вибори пішло десь близько 1,9 млрд. гривень, максимум - до 2 млрд. Це вже з усіма гонорарами і послугами політтехнологів», - підкреслив він.

У свою чергу, голова Спілки рекламістів Євген Ромат вважає, що витрати на рекламну кампанію були ще вищими.

«Багато чого не враховується. Ми живемо в державі з досить непрозорою інформаційною галуззю - і джинса, і «сірий піар», і листівки, і плакати. Я думаю, що все ж таки ця цифра близько 2,5-3 млрд. гривень», - зазначив він.

Разом з тим, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко висловив думку, що з названої рекламістами суми, витраченої на рекламну кампанію, близько 30% коштів пішло на піар-послуги.

ІА "Вголос": НОВИНИ