Про це в коментарі LIGA.net розповіла державний уповноважений АМКУ Марія Процішен.

«Київстар» хотів щоб суд визнав недійсним рішення АМКУ в повному обсязі. Але в позові було відмовлено», - зазначила вона.

АМКУ ще 14 грудня 2017 року прийняв рішення накласти штраф на оператора мобільного зв'язку.

«Оператор у своїй комунікації про умови тарифікації використовував три типи тверджень, в двох з яких зазначалося, що тарифікація «посекундна». По факту це твердження помилкове – вартість повної хвилини розмови списувалася в першу секунду розмови», - заявляли тоді в АМКУ.

«Київстар» звернувся в суд і на початку березня було відкрито справу. Невиконання виплати штрафу призводить до нарахування пені в розмірі 1,5% за кожен день прострочення від суми штрафу. (або 319,6 тис грн. в день) суд розпорядився заморозити санкцію до рішення суду по суті спору.

У прес-службі «Київстар» відзначили, що врахували рекомендації АМКУ і своєчасно вжили заходів, щоб зробити комунікацію більш зрозумілою для клієнтів.

«У той же час з метою підтвердження правомірності рішення АМКУ «Київстар» звернувся до суду з відповідним позовом. Рішення про подальше оскарження буде прийнято компанією після отримання повного тексту рішення суду», - відзначили в компанії.

ІА "Вголос": НОВИНИ