Щоб забезпечити його якість і безперебійність компанія «Київстар» розпочала роботи із збільшення пропускної здатності каналів мобільного зв’язку на стадіоні "Арена Львів".
Як повідомив представник Львівської філії «Київ стару» Микола Стражніков після введення в експлуатацію львівського аеропорту відповідні роботи почнуться і на пасажирському терміналі летовища. Особливо необхідно приділити увагу технічним приміщенням, де перебуватиме обслуговуючий персонал. В зонах прийому пасажирів ємність ліній зв’язку вже сьогодні є цілком достатньою.
УЄФА також має відповідні вимоги до забезпечення зв’язку на стадіонах. І львівський стадіон відповідатиме найвищій, четвертій категорії. До речі, подібним можуть похвалитися лише 10 стадіонів в Європі. Також планується суттєве розширення роумінгових каналів.
Сьогодні на Львівщині функціонує 800 базових станцій «Київстару». Львівська філія компанії забезпечує щотижнево понад 1 млрд. хв. розмов. Причому якість самого зв’язку в системі 2G є найвищою у світі. В середньому на 140 дзвінків в «Київстарі» трапляється лише один обрив розмови. Натомість у Європі цей показник становить 1 на 110 дзвінків, а у світі – один на 80 розмов.
ІА "Вголос": НОВИНИ