Про це сьогодні на прес-конференції повідомив директор ЛМКП «Львівводоканал» Мирослав Заплатинський.

За його словами, з моменту впровадження цілодобового водопостачання, витрати підприємства значно зросли, тому своєчасна оплата населення за спожиту воду, дозволить втримати постачання на тому рівні, який є сьогодні.

«Крім збільшення нашої видаткової частини, ми в січні спостерігали падіння поступлення коштів в основному від населення. Ми зібрали на 700-800 тис. грн. менше. Нас дуже турбує, ситуація по сплаті в цьому місяці, тому що станом на п’ятницю нам поступило тільки 45% тих коштів, які б мало оплатити населення», - повідомив Мирослав Заплатинський.

Він поінформував, що підприємство обов’язково проводитиме відключення водопостачання найбільшим боржникам. Крім того, «Львівводоканал» вже звернувся по допомогу до колекторських фірм. За словами директора підприємства, компанія працюватиме всіма доступними методами для того, щоб повернути борги.

«Ми почали використовувати колекторські фірми. В нас просто немає виходу. Ми дали колекторській фірмі список з близько 4 тисяч наших найзлісніших неплатників. Паралельно розглядається можливість заключити угоду з іншою фірмою, яка працює по стягненню заборгованості по «Львівтеплоенерго». Крім того, далі будемо застосовувати систему «Спрут». Просто в умовах зими і морозів їхня робота була б не дуже ефективна», - поінформував Мирослав Заплатинський.

Колекторські фірми проводять зараз роботи з мешканцями, які заборгували «Львівводоконаналу» більше 4 тис. грн..

Директор «Львівводоканалу» зазначив, що відключення води почалися вже в Луганську. Крім того, на черзі відключення у таких містах як Херсон, Запоріжжя, Миколаїв, Чернігів.

ІА "Вголос": НОВИНИ