Як пише «Комерсант-Україна», угоду підписали 17 травня.

«'Боржомі» має традиційно сильні позиції в HoReCa, а «Моршинська» досі в цьому каналі збуту системно не продавалася", - повідомив генеральний директор IDS Group Марко Ткачук.

За його словами, на HoReCa припадає більше 30% продажів «Боржомі», тоді як «Моршинської» - менше 5%.

За рахунок співпраці з "Сандорою" компанія розраховує перш за все збільшити продажі «Моршинської».

Якщо проект виявиться успішним, IDS Group має намір передати "Сандорі" права на продаж і в інших областях, де вона має представництва прямих продажів, - Дніпропетровській, Львівській, Рівненській, Харківській, Запорізькій, Криворізькій області та Луцьку, розповів Ткачук.

У свою чергу «Сандора» розраховує за рахунок дистрибуції «Моршинської» і «Боржомі» збільшити власний портфель. «Як правило, власники точок HoReCa віддають перевагу роботі з одним постачальником, що пропонує повну лінійку безалкогольних напоїв», - говорить директор департаменту з розвитку бізнесу «Сандори» Роман Радько.

Компанія IDS Group була створена наприкінці 2004 року внаслідок об'єднання найпотужніших українських виробників мінеральних вод та їхніх дистрибуторів: Миргородського заводу мінеральних вод, Моршинського заводу мінеральних вод «Оскар», ЗАТ «ІДС» і ВАТ «Нова». Співвласником IDS Group є колишній голова Львівської ОДА Микола Кміть.

ІА "Вголос": НОВИНИ