Так, ставши членом програми лояльності оптового ринку "Шувар", готелі та заклади харчування отримають систему знижок та накопичувальні картки. Крім того, готелі та ресторани зможуть замовляти товари через Інтернет-магазин, та отримувати їх доставкою.
Важливим аргументом такої співпраці стане можливість розміщення на ринку реклами закладу. «Кожен із ресторанів шукає сьогодні дешевшу продукцію. Можна вибрати два шляхи – чекати поки хтось один приїде та запропонує продукцію. Або ж приїхати в те місце, де аналогічну продукцію пропонують 100 чоловік. Звичайно, ринок дає і асортимент, і значно кращу ціну», - повідомив Голова Асоціації оптових ринків сільськогосподарської продукції Роман Федишин.
Він додав, що клієнти «Шувару» зможуть створити на території ринку логістичний центр, площею від 20 до 150 квадратних метрів, де зберігатимуть придбану продукцію, адже більшість готельно-ресторанних закладів не мають власних складських приміщень.
Джерело: agronews
ІА "Вголос": НОВИНИ