Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
"Вже на новорічні свята гарний настрій пасажирам під час подорожі залізницею забезпечить аудіопрограма «Музика української залізниці – музика УЗ». Загалом, проект здійснюється для інформаційного забезпечення пасажирів під час подорожі", - йдеться в повідомленні.
Ефір програми розрахований на загальну аудиторію. Тривалість трансляції ефіру від 6 до 10 годин. Кожна година складається з шести інформаційно-розважальних блоків різної тематики. Під час ефіру звучатимуть українські та зарубіжні пісні, пізнавальні та розважальні програми, корисна інформацію для пасажирів, а також короткі рекламні повідомлення про послуги, що надаються залізничним транспортом України.
Це не перший рекламно-інформаційний проект, який реалізується в секторі пасажирських перевезень. Зокрема, в поїздах підвищеного комфорту Придніпровської та Південної залізниць Центром реклами Укрзалізниці у відеоефір впроваджена програма «Експрес ТВ».
Також для пасажирів, які надають перевагу друкованим виданням, відпрацьовується видавничий проект – новий інформаційно-популярний журнал.
ІА "Вголос": НОВИНИ