У мережі з'явилося спеціальне розширення для браузера Google Chrome – це лічильник, який нагадує людині про смерть, коли та «зависає» в соцмережах.
Про це повідомляє The Next Web.
Розширення називається «Social Media Death Clock» та показує користувачеві, скільки йому залишилося жити, коли він відкриває Facebook, Twitter, Instagram або YouTube. Так автор розширення програміст Ентоні Морріс хоче сказати: «Життя надто коротке, щоб витрачати його на соцмережі».
Щоб користуватись плагіном, користувач має вказати свій вік. Після цього програма приблизно вирахує, скільки днів і годин залишилося жити користувачу, про що нагадуватиме, коли він заходитиме в одну із соцмереж.
Як тільки плагін буде встановлено, іконки Facebook, Instagram, Twitter і YouTube зміняться на череп із перехрещеними кістками і лічильник до прогнозованого останнього дня певного юзера.
Творець проєкту описує головну мету додатку латинським висловом «memento mori» (пам’ятай про смерть). На його думку, ця фраза повинна змусити серйозно задуматись про доцільність скролінгу стрічки в Instagram чи Facebook.
Як писав «Вголос», створили застосунок для телефону, який допомагає розпізнати рак. Програмісти навчили нейромережу визначати меланому за знімком, а також пневмонію — за рентгеном легенів.
ІА "Вголос": НОВИНИ