Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» розповіла адвокат Світлана Хилюк.

«На відео цього не видно, але по тих ушкодженнях, які були на загиблих, стало зрозуміло, що літак, зачепившись за дерева, вирвав з землі огорожу – колючий дріт. І тягнув його за собою, практично розчленовуючи людей на дрібні частини. Але у якийсь момент командир екіпажу вирівняв літак – той йшов 3 метри над землею. Тоді ж активували катапульту, що й призвело до того, що літак носом почав орати землю. Якби не привели в дію катапульту, то кількість жертв була би значно меншою», – пояснила вона.

Літак мав на собі додаткове пальне, що потрібно було врахувати пілотам при виконанні трюків.

«Літак не мав на борту озброєння, хоча це військовий літак. Але він мав додаткове пальне, яке було необхідне, щоб повернутися в його пункт дислокації. Пілоти це знали, і, виконуючи ті чи інші трюки вищого пілотажу, вони повинні були враховувати цей факт. Зокрема, й при визначенні мінімальної висоти, на якій виконувати ту чи іншу фігуру. Командир екіпажу почав виконувати ту фігуру, з якою він не впорався, на надто низькій висоті. Це й призвело до падіння літака та цієї трагедії», – зазначила вона.

Загалом за заходи безпеки під час авіашоу відповідали 10 різних ланок, проте жодна із них не спрацювала.

«За заходи безпеки (під час авіашоу на Скнилові, – ред.) відповідали 10 різних ланок. І якби хоча б одна із них спрацювала, то наслідків – загибелі 77 людей, не було б. Але всі запобіжники не діяли. Те, що 5 людей отримали вироки, аж ніяк не відповідає тим масштабам порушень, які були допущені», – підкреслила адвокат.

До відповідальності притягнули усього п'ятьох людей, двоє з яких — пілоти літака.

«Найбльший термін позбавлення волі отримав пілот, який сидів за штурвалом літака СУ-27. Також отримав 8 років позбавлення волі другий пілот, який теж перебував в кабіні і мав можливість керувати літаком — він не втрутився у виконання польотного завдання, але активував катапульту».

Більше – у відео. Прямий ефір «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ