Напередодні виборів деякі соціологічні компанії можуть маніпулювати результатами опитувань в інтересах тієї чи іншої політичної сили.

Про це у прямому ефірі ток-шоу «Говорить Великий Львів» заявив голова фракції ВО «Свобода» у Львівській міській раді Маркіян Лопачак.

«Пам'ятаєте, як на виборах мера Львова в 2015 році Руслану Кошулинському соціологи в кращому випадку прогнозували 4-5 місце в першому турі? В кінцевому результаті Кошулинський впевнено вийшов у другий тур. І не переміг тільки тому, що не мав достатньо часу для агітації. В той момент він злужив добровольцем в АТО і для виборів взяв відпустку всього на кілька тижнів, щоб перед виборцями поспілкуватися з людьми.

А в 2012 році за два тижні до парламентських виборів що було? Хтось зі »світил« соціології пророкував партії максимум 3-4%, а ми в результаті набрали втричі більше.

Не треба забувати, що кожне соціологічне опитування проводиться на чиєсь замовлення. Власниками цих соціологічних компаній є конкретні люди, які співпрацюють з конкретними політичними партіями та олігархами. Тому досить часто ці соціологічні опитування є маніпулятивними», - зазначив Маркіян Лопачак.

Повний запис ефіру дивіться тут:

ІА "Вголос": НОВИНИ