Про це повідомляє «Puls Biznesu».
Компанія, яка протягом тривалого часу перестала тестувати косметику на тваринах через протести захисників природи, потребує штучної людської шкіри, щоб перевірити вплив кожного зі своїх продуктів.
До цього часу, тестування проходили в лабораторії, на основі медичних відходів пластичної хірургії. Шматочки шкіри людини розділяли на клітини, а потім подавали у вигляді, подібному до того, як вони функціонують в нашому організмі. Тоді на біоматералі можна розпочинати тестування.
Вартість виробництва одного зразка шкіри за допомогою цього методу складає 63 євро. Щорічно таким чином створювалося 5 квадратних метрів людської шкіри.
Тепер, компанія хоче автоматизувати цей процес через використання біотехнологічних 3D принтерів. Почавши співпрацю із американським старт-апом Organovo, компанія L'Oreal котра вже витрачає 1 млрд. доларів в рік на дослідження, володітиме ексклюзивними правами на друк шкіри.
Очікується, що виробництво штучної людської шкіри буде налагоджене не пізніше ніж через 5 років.
ІА "Вголос": НОВИНИ