На думку Гулика, наш "відкритий світові Львів" несподіваним чином може стати осередком того ж таки "християнського фундаменталізму".

Зокрема редактор "Львівської газети" зазначає, що "уже кілька місяців поспіль намагаюся зрозуміти і з’ясувати мотиви замовників та виконавців рекламної кампанії на численних біл-бордах з цитатами зі Святого Письма (явно неканонічного тексту)".

"Звичайно, горе-креативщики не є «християнськими фундаменталістами». Радше це рекламний симптом втомлених буднями «проповідників», які пропонують львів’янам різнобарвні брошурки «про головне». Але від них можемо чемно відмовитися, а ось біл-борди – штука нав’язлива. І дорога...", - резюмує журналіст.

ІА "Вголос": НОВИНИ