Львів, як туристичне місто, слід розвивати не лише як місце, де можна поїсти «смачних пляцків» і подивитись на красиву архітектуру, але і як місце на карті, де можна збагатитися культурно.
Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» заявив директор дому Франка Богдан Тихолоз.
«Ми повинні розуміти, що Львів – це багатокультурний бренд. Кава, сирник, пляцки – це дуже добре, без цього звичайний турист не обійдеться. Але ми повинні розуміти, що існує ще й інша культура», - пояснив він.
Зокрема, Богдан Тихолоз зазначив, що має на увазі тих культурних діячів, які так чи інакше пов’язані з містом – це, наприклад, той же Іван Франко. Власне із ними, на його думку, було б варто ознайомлювати туристів, аби останні збагачувались і культурно.
«Коли ми кажемо про те, за чим їдуть до Львова, то це однозначно – за спадщиною і архітектурою. Але сюди мають їхати не лише за архітектурою, але й за сучасною, актуальною культурою, і якщо ми будемо її творити в наших театрах, музеях і так далі, то ми тоді зможемо запропонувати це гостям міста», - додав він.
Більше – у відео. Прямі ефіри «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.
ІА "Вголос": НОВИНИ