Про це йдеться в заяві фракції, яку сьогодні на сесії озвучив депутат Андріян Гутник.

«Уведена в 2012 році мережа маршрутів виявилася провальною, а чиновників, які за неї відповідали, і досі не покарано. Водночас на пленарному засіданні Львівської міської ради 4 лютого 2016 року начальник управління транспорту та зв’язку Віктор Щир офіційно заявив, що транспортну мережу автобусних маршрутів загального користування потрібно змінювати, адже вона не влаштовує ні львів’ян, ні перевізників, ні міську владу. Посадовець зазначив, що у Львові цього року відбудуться нові конкурси на обслуговування міських маршрутів. Однак перед тим управління транспорту розроблятиме нову мережу автобусних маршрутів», – каже депутат.

За його словами, з 1 січня 2012 року у Львові запрацювала нова транспортна мережа автобусних маршрутів загального користування, яку розробляла компанія «Луїс Бергер».  Попри чотири роки розробки та 540 тис. євро, які витратила міська рада, схему маршрутів довелося скоригувати майже на 70% до старої, адже в місті у зв’язку з абсолютним провалом проекту різко зросло соціальне напруження.  У 2012 році суд за позовом голови фракції ВО «Свобода» у Львівській міській раді Руслана Кошулинського визнав протиправними дії виконавчого комітету Львівської міськради і департаменту житлового господарства та інфраструктури щодо впровадження нової транспортної мережі автобусних маршрутів Львова. Проте дотепер ніхто не відповів за провал проекту і розтрату коштів міста.

«Ми звертаємося до директора Національного антикорупційного бюро України Артема Ситника з вимогою детально перевірити зазначені факти розтрати коштів та притягнути до відповідальності осіб, з вини яких було впроваджено провальну транспортну мережу автобусних маршрутів загального користування 2012 року. Також  просимо провести перевірку джерел фінансування, які планують залучити на введення вже нової транспортної мережі 2016 року, аби не допустити знову фактів розтрати бюджетних коштів та повтору надзвичайної ситуації, яка була в місті в січні-лютому 2012 року», – зазначено у зверненні фракції.

Нагадаємо, що з 1 січня 2012 року у Львові з ініціативи мера А. Садового запрацювала нова маршрутна мережа. Вона не тільки викликала хвилю обурення мешканців, а й не вирішила транспортну проблему міста. Зазначимо, що тоді мережу було розроблено за грантові кошти. Розмір гранту, який компанії «Луїс Бергер» надав Європейський банк реконструкції та розвитку для виконання цієї роботи, становив близько 540 тис. євро.

ІА "Вголос": НОВИНИ