ЛЬВІВ, 30 ТРАВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Львівська міськрада має намір реорганізувати управління міжвідомчих проектів.
Про це у коментарі Presstime повідомив перший заступник міського голови Олег Синютка.
«Пройшов певний період часу, є оцінка роботи всіх управлінь за 2007 рік, і за результатами оцінки можливо варто пошукати якісь нові форми роботи, поставити нові завдання. На сьогодні той рівень вирішення проблем, той рівень постановки питань, який є в управлінні міжвідомчих проектів, мене, як першого заступника, не влаштовує», — сказав він.
Синютка наголосив, що в управлінні «дуже слабкий кадровий склад». Крім того, він відзначив, що «управлінням не реалізовано жодного справді міжвідомчого проекту».
«Тому треба міняти як завдання, так і кадровий склад. Я думаю не варто затягувати, оскільки як є проблема сьогодні, то від затягування вона не вирішиться», — резюмував він.
Управління міжвідомчих проектів створене у 2006 році під час реформування структури виконавчих органів міськради.
Управління розробляє та впроваджує великі соціально-важливі, економічно-обгрунтовані та політично-вагомих для міста проектів, які потребують узгодженої збалансованої та оперативної роботи багатьох структурних підрозділів ради. Забезпечує взаємодію та координації діяльності виконавчих органів ради при реалізації стратегічно важливих для міста проектів, які носять міжвідомчий характер.
Готує висновки та пропозицій для ради, виконавчого комітету, міського голови щодо необхідності оперативного розгляду та вирішення питань, які дозволять в оперативному порядку застосувати комплекс заходів з метою покращення ситуації у певній сфері місцевого самоврядування; супроводження цієї діяльності.
ІА "Вголос": НОВИНИ