Відповідне рішення було прийняте під час пленарного засідання сесії Львівської міської ради сьогодні.

В ухвалі зазначено, що Програма вдосконалення системи управління, ремонту та обслуговування житлового фонду Львова на період 2010-2012 років затверджується з метою вдосконалення управління, організації робіт з впорядкування прибудинкових територій, ремонту об’єктів житлового фонду та інженерного господарства, об’єктів зовнішнього освітлення.

Згідно з ухвалою, департамент житлового господарства та інфраструктури, управління фінансів департаменту фінансової політики під час формування міських бюджетів на 2010-2012 роки повинні вносити пропозиції щодо виділення коштів на ремонт та обслуговування житлового фонду, об’єктів зовнішнього освітлення відповідно до затвердженої Програми.

У самій Програмі у п.4 „Фінансування та терміни виконання Програми” йдеться про те, що джерелами фінансування заходів Програми є кошти Державного бюджету України та міського бюджету Львова, кошти ЛКП, отримані від населення та юридичних осіб за надані послуги, гранти європейських інституцій, кредити комерційних банків.

У Програмі також зазначено, що для її реалізації потрібно виділити з міського бюджету Львова кошти у сумі 252,2 мільйонів гривень.

ІА "Вголос": НОВИНИ