Подаємо заяву повнотекстово:
«Останні публічні дії Львівської міської ради щодо втручання в організацію перевезень на приміських маршрутах загального користування змушують обласну державну адміністрацію надати коментар з цього приводу.
Чиновників Львівської міської ради обурює стабільна та безперебійна робота приміських маршрутів, значна частина яких пролягає територією міста Львова. Таких приміських маршрутів в обласній автобусній мережі існує 15, всі вони курсують до населених пунктів, розташованих в безпосередній близькості до обласного центру, в межах кільцевої дороги. Рішення про відкриття кожного з зазначених маршрутів прийнято щонайменше десять років тому, вони є зручними для користування як для мешканців сільських населених пунктів так і для мешканців міста Львова та значно покращують якість надання автотранспортних послуг в самому місті Львові. Рішення про їх відкриття приймалось згідно з діючим на той час законодавством в галузі автомобільного транспорту.
Тим більш незрозумілою є позиція Львівської міської ради щодо їх закорочення. За більш ніж десять років їх існування жодному з чиновників міської ради вони не заважали, але у зв’язку з впровадженням з 01.01.2012 нової мережі маршрутних перевезень у місті Львові, приміські маршрути стали основною темою для обговорення та «перепоною» для впровадження міської маршрутної мережі.
Таким чином працівники управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради стараються прикрити очевидні всім прорахунки та недоліки в організації пасажирських перевезень у місті Львові, пов’язані з новою мережею. Внісши хаос в роботу міських маршрутів, чиновники хочуть дестабілізувати роботу і приміського автобусного транспорту, з цією метою і скликаються різного роду прес - конференції, на яких до громади доводиться завідомо неправдива інформація щодо обов’язкового погодження маршрутів з міською радою, завдання збитків міським перевізникам та ін.
Невже на час впровадження нової мережі міських маршрутів не було відомо про існування приміських маршрутів, значна частина яких пролягає територією міста Львова? А якщо було відомо, то чому не було враховано при формуванні маршрутної мережі, адже найближчий термін закінчення договору про організацію перевезень на приміському маршруті - травень 2014 року.
Зрозумілим та природним є бажання чиновника будь-якого рівня що-небудь погоджувати, адже «погодивши» все що можливо на міських маршрутах, чиновники міської ради, грубо втручаючись в діяльність обласної державної адміністрації, перевищуючи свої службові повноваження, бажають погоджувати і роботу приміських маршрутів. Про інтереси пасажирів в даному випадку не йдеться, головне для чиновника щось погодити.
Не дослухається Львівська міська рада і до пропозицій щодо оптимізації маршрутної мережі. Звернувшись в обласну державну адміністрацією з проханням дозволити обслуговувати міськими маршрутами окремі населені пункти, такі як Сокільники, Збиранка, здійснювати заїзд по об’їзній дорозі в Рясне Руське та отримавши таке погодження з рекомендаціями кінцевих зупинок, управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради з незрозумілих причин затягувало з організацією перевезень до цих населених пунктів. Лише кардинальні кроки мешканців, перекриття автомобільних доріг, змусило міську раду виконати взяті на себе зобов’язання.
Верхом цинізму в даному питанні є посилання начальника управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради в відповідях скаржникам, що організатором перевезень на цих маршрутах є обласна державна адміністрація, а на пропозицію облдержадміністрації відмовитись від організації перевезень до цих населених пунктів та погодити кінцеву зупинку приміського маршруту, начальник управління з посиланням на міського голову стверджував, що вони хочуть там працювати.
Так, обласна державна адміністрація є організатором перевезень на приміських маршрутах і в своїй діяльності завжди керувалась, в першу чергу, інтересами пасажирів, а не лобіювала інтереси окремих перевізників і на відміну від міської ради завжди виконувала взяті зобов’язання».
Нагадаємо, нещодавно Львівська міська рада висунула вимогу скоротити 13 приміських маршрутів, які їдуть через Львів.
ІА "Вголос": НОВИНИ