Про це Вголос повідомила фахівець зв’язків із громадськістю «Львівської пивоварні» Ірина Миколаєнко.
За її словами, наростити виробництво і продажі на фоні загального скорочення українського ринку, компанії вдалось за рахунок збільшення продажів на Східній Україні.
«Сам бренд «Львівське» він дуже виріс і переважно на сході. І дуже активно там розвивається. Тому в нас збільшилися продажі, - сказала вона.
За її даними, 1 півріччі ринок пива в Україні скоротився на 10% порівняно з аналогічним періодом 2008 року. Окрім кризи, фахівець пов’язує це і з іншими факторами. «Триває активна кампанія проти пива – напою як такого. Також вплинули такі фактори як погода, коливання валют», - додала Миколаєнко.
Вона відмовилась спрогнозувати як розвиватиметься вітчизняний ринок пива надалі. «Дуже важко спрогнозувати», - наголосила представник пивоварні.
Як вже писав Вголос, львівські виробники пива з початку року постійно нарощують виробництво та продаж пива, не зважаючи на скорочення загальноукраїнського ринку.
ІА "Вголос": НОВИНИ