Про це йшлося у програмі «Погляд на тиждень» телеканалу ZIK, у якій фахівці оприлюднили факти про помилки комунальників у нових договорах ЛКП з мешканцями
До мешканців Львова почали надходити нові договори від комунальних підприємств. У договорі про прибирання будинків та прибудинкових територій запрошений у студію правозахисник Т. Дяків виявив багато недоліків: «Договір складений в дусі міської влади, щоб не надати інформації, або надати так, щоб вона була неправомірною:
Пеня за прострочення оплати комунальних послуг вказана у розмірі 0,1%, хоча законодавством вона передбачена у розмірі 0,01%.
Тобто - якщо мешканець підпише такий договір, то з нього стягнуть пеню, за кожен прострочений день в 10 разів більше!
У договорі не зазначено, що на підставі постанови № 529 мешканець може скорочувати перелік послуг, якщо вони не надаються або надаються неякісно.
Якщо мешканці підпишуть такий договір, то пізніше не можна буде нічого змінити.
Потрібно звернути увагу, що мешканець може вносити в договір зміни, що впливають на розмір оплати за послуги;
У разі отримання від ЛКП договору з такими недоліками, слід написати заяву в ЖЕК з вимогою привести договір у відповідність до чинного законодавства. У разі відмови комунальників внести виправлення, потрібно отримати від них відмову у письмовому вигляді та оскаржувати дії ЛКП у суді, - радить Теодор Дяків.
Якщо мешканець не вніс бажаних виправлень в договір, або не підписав його, сплачувати за надані послуги все одно доведеться, тому варто дослухатись до поради фахівця.
Дивіться програму Погляд на тиждень щонеділі о 21:00 в ефірі телеканалу «ZIK». Усі програми телеканалу на сайті: www.ziktv.com.ua
ІА "Вголос": НОВИНИ