Про це заявив сьогодні під час засідання Орест Шейка, директор ТзОВ "Компанія Гердан", співзасновник господарської асоціації "Львівська реклама".
«Зараз у міській раді є проект щодо розміщення зовнішньої реклами у центральній частині Львова. Однією з умов є для отримання дозволу на розміщення реклами є те, що фірма-претендент повинна мати місця для розміщення своєї реклами майже у всіх містах світу. Чи не говорить це про те, що переможець вже визначений?» - сказав Орест Шейка.
За словами Ігора Лисого, керівника ГО "Асоціація українських науковців "Е.Е.С.", по всій Україні існує така тенденція – ставка робиться переважно на великий бізнес. Адже для влади малий та середній бізнес є нецікавими. Велику роль відіграють і зобов‘язання, які має влада перед представниками великого бізнесу.
ІА "Вголос": НОВИНИ