Про це у розмовній студії «Правди. Наживо» розповів заступник директора обласного департаменту дорожнього господарства транспорту та зв'язку Роман Кокотайло.

«Це був розширений список із понад 1000 державних підприємств. Але тут хотілось би зазначити два основні нюанси, які є у даній ситуації. На сьогодні немає чітко розробленої законодавчої норми, яка буде регламентувати порядок здійснення концесії. Також ОДА напрацьовує нормативні документи і готує відповідне звернення до Міністерства економічного розвитку, аби виключити наш аеропорт із першочергових об'єктів, які підпадають під приватизацію. Ті кошти, які були інвестовані державою у будівництво нового аеропорту, не можна таким простим шляхом віддавати», – пояснив Кокотайло.

За його словами, кількість рейсів Львівського аеропорту за січень-червень 2017 року склала 5225 – 4000 міжнародних і понад 1000 внутрішніх перельотів. Це на 39% більше, ніж у попередньому році.

«Станом на сьогодні ми маємо близько 26 напрямків авіасполучень – це як регулярні, так і чартерні рейси. Планується збільшення рейсів до 32. Тільки за підсумками 7 місяців пасажиропотік вдалось збільшити на 50% у співвідношенні до аналогічного періоду минулого року», – розповів Кокотайло.

Що ж стосується ремонту автошляхів, то на цей момент є 200 дорожніх ділянок, які планують відремонтувати. А це – близько 570 км.

«Левова частка з них ремонтується поточно – це підсилення основи в залежності від значення дороги. Це може бути центральна або ж сільська дорога. Якщо ми говоримо про дороги державного значення, то гарантії на відремонтовану основу надаються на 10 років, а на верхній шар покриття – 5», – розповів Кокотайло.

За його словами, у Львівській області однією із найкритичніших доріг вважають трасу Яворів-Грушів. Також до списку входить і автодорога Грушів-Немирів.

Більше – у відео. Прямий ефір «Правди. Наживо» дивіться щобудня о 19.00 на телеканалі НТА.

ІА "Вголос": НОВИНИ