ЛЬВІВ, 16 ТРАВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Львівський виконком має намір у 2-3 (залежно від типу рекламної конструкції) збільшити тарифи за розміщення зовнішньої реклами у Львові.
Про це йдеться в проекті рішення виконкому «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у Львові у новій редакції», який сьогодні розглядали на Громадських слуханнях.
Окрім того, виконком планує змінити розмір так званих зональних коефіцієнтів (тобто для різних районів міста тариф множитимуть на різний коефіцієнт). Зокрема, коефіцієнт для зони, яка перебуває під охороною ЮНЕСКО, пропонують збільшити з 2 до 3. Для решти районів коефіцієнт планують становити на рівні 1-1.6.
«В зоні ЮНЕСКО коефіцієнт 3, вважаємо її найбільш дорогою і ефективної в плані розміщення реклами», — відзначив начальник відділу художньо-архітектурного оформлення міста управління архітектури ЛМР Володимир Сколоздра.
Самі тарифи планують встановити на рівні 20-75 грн. за м. кв. в місяць (без ПДВ) проти 17,32-24,19 грн. за м. кв. які є зараз.
Самі оператори зовнішньої реклами заявили, що за таких тарифів їхній бізнес стане нерентабельним. Як пояснив виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Роман Паламарчук, оператори укладають угоди з рекламодавцями на рік. Якщо нові тарифи запровадять з 1 червня (як це передбачає проект рішення), то півроку діятимуть ще старі угоди.
«Фактично, це означатиме нерентабельність цього бізнесу як мінімум протягом півроку», — наголосив Паламарчук.
ІА "Вголос": НОВИНИ