Львівських священиків навчали працювати з журналістами. У приміщенні Львівської духовної семінарії УГКЦ у суботу, 30 червня, відбувся семінар „Public Relations в церковних організаціях: особливості, стратегії та планування”. Як повідомляє сайт УГКЦ, участь в семінарі взяли прес-секретарі Єпархій, благодійних організацій, релігійних установ та секретарі комісій УГКЦ.

За словами директора з розвитку Міжнародної Громадської Організації „Інтерньюз-Україна” Дмитра Крикуна, який взяв участь у семінарі, PR – це якісна інформація про добрі справи, але потрібно навчитися правильно подавати інформацію, зрозумілою для журналіста мовою. «Мас-медія – це очі суспільства. Тому спілкування з пресою не може бути періодичним. У вас має бути команда, яка розумітиме важливість ЗМІ, які передають інформацію членам суспільства. Отож, «від того, як ви подаєте важливу для вас інформацію, залежить чи зрозуміють і почують вас», - наголосив він.

Крім того, на семінарі говорили про якісне написання новин, про фактори, які впливають на актуальність тієї чи іншої новини. Окреме заняття стосувалося написання прес-релізу, проведення прес-конференції. На семінарі йшлося й про створення комунікаційних стратегій у випадку кризових ситуацій, - передає „Львівський портал”.

Дмитро Крикун давав практичні поради, рекомендації, перевірені досвідом.


ІА "Вголос": НОВИНИ