Роман Мозіль розповів, що диспетчеризацію вже впроваджено на двох ЦТП Львова – на вулиці Стрийській, 101 та вулиці Мазепи, 3а.
За словами Романа Мозіля, цифрова система диспетчеризації дозволяє в реальному часі відстежувати параметри на котельнях та бойлерних, що допомагає вчасно реагувати на відхилення, які можуть вплинути на нормальне водопостачання та теплопостачання мешканців Львова.
«До цього часу інформація передавалася фізичними лініями зв’язку, а тепер ми впроваджуємо цифровий зв’язок, що дозволяє отримувати інформацію у більшому об’ємі та швидше. На об’єктах встановлені комп’ютери, які збирають та архівують інформацію», – відзначив технічний директор підприємства.
Роман Мозіль розповів також, що в інвестиційний план у бюджет міста включено кошти на весь об’єм робіт з диспетчеризації об’єктів, що коштуватиме близько 7 мільйонів гривень.
«Ми є виробниками тепла і зацікавлені в тому, щоб надати населенню якісні послуги і отримати за них оплату. До роботи ми залучаємо, якщо необхідно, ЛКП, які обслуговують внутрішньо будинкову систему, також у нас є власний підрозділ, який надає платні послуги ЛКП, ОСББ, ЖБК і допомагає їм у ремонті пошкоджень. У нас обслуговується 1600 будинків, тому дзвінки надходять цілодобово, практично кожні п’ять хвилин», – сказав Роман Мозіль.
ІА "Вголос": НОВИНИ