Запровадження медичної реформи, об‘єднання громад і поширення коронавірусу поставило перед містом чимало викликів. Зокрема, з‘явилася потреба у додатковому інформуванні населення щодо отримання медичних послуг.
Про це заявив на сторінці в соціальних мережах секретар Львівської міської ради Маркіян Лопачак.
Велика кількість людей щодня звертається на Гарячу лінію міста з проханням про консультації і роз‘яснення щодо тих або інших медичних питань. Втім, оператори не завжди можуть їх опрацювати — потрібні фахові знання медиків.
«Щоби виправити цю ситуацію сьогодні на сесії Львівської міської ради затвердили нову програму — «Медичний контакт-центр». Відтепер звернення, які надходять на Гарячу лінію міста з медичних питань, будуть оброблені якісніше й оперативніше. На запитання, які не потребують додаткового розгляду, мешканці отримуватимуть миттєву відповідь. А ті, які вимагають особливої уваги — будуть скеровані профільним закладам охорони здоров‘я або ж управлінню охорони здоров‘я Львівської міської ради», - наголосив Лопачак.
Секретар ЛМР додав, що таким чином розраховують зменшити соціальну напругу, яка виникла у зв‘язку із впровадженням медичної реформи та поширенням пандемії, а також — вдосконалити надання меддопомоги та консультацій мешканцям міста.
ІА "Вголос": НОВИНИ