Про це повідомляють Українські новини.
Як йдеться в повідомленні компанії, ребрендинг стане завершальним логічним кроком процесу змін мережі, розпочатого кілька років тому.
Процес ребрендингу буде включати не тільки ребрендинг мережі магазинів, але і рекламну кампанію з метою оновити позиціонування мережі і сформувати знання і розуміння відмінності магазинів Watson від решти учасників ринку.
Крім того, компанія має намір запустити нову бонусну програму для постійних клієнтів - Уотсонс клубу, яка замінить нинішній дисконтний DЦ Клуб.
A.Ş. Watson Group придбала контрольний пакет магазинів DЦ ще в 2006 році, і з тих пір мережа магазинів збільшилася з 112 до 212 магазинів. У даний момент A.?. Watson Group належить 100% мережі.
ІА "Вголос": НОВИНИ