Завтра у Львові розпочне роботу єдиний дозвільний офіс. Підприємці, які започатковують власний бізнес, відтепер можуть не переживати за паперову тяганину та довгі розмови з чиновником.

Міський голова Львова Андрій Садовий сьогодні під час урочистого відкриття офісу запевнив, що ця структура унеможливить корупцію в мерії. «Тепер підприємці подаватимуть всі документи в дозвільний офіс, а не пробуватимуть самостійно домовитися з чиновником у Ратуші. Контакт керівника підприємства і людей, які видають дозволи, буде максимально змінімізований. Якщо всі документи буде подано якісно і вчасно, тоді дозволи мають видавати автоматично», – упевнений Андрій Садовий.

Мер також пошкодував, що Львів не є піонером у відкритті таких офісів, утім, заспокоїв себе тим, що львів’яни зможуть врахувати помилки, які допустили під час відкриття дозвільних офісів в інших містах України.

Начальник дозвільного офісу Роман Назаровець зі свого боку повідомив, що в офісі працюватимуть 11 адміністраторів, а також представники МНС та СЕС. Прийом документів проводитимуть щобудня з 9 до 13 години. Тут підприємці зможуть отримати дозвільні документи Держархбудконтролю, управлінь економіки, транспорту і зв’язку, охорони історичного середовища, природних ресурсів та регулювання земельних відносин, інженерного господарства та управління архітектури.

Окрім спрощеної процедури видавання дозволів, для зручності мешканців у майбутньому мерія обіцяє на одній вулиці розмістити також відділ реєстрації. «На вулиці Липинського, окрім дозвільного офісу, є БТІ, а в перспективі відкриють відділ реєстрації. У межах одного кілометра тут будуть розташовані всі організації, які займаються дозвільною роботою», – додав мер.

Львівський портал 

ІА "Вголос": НОВИНИ