Для повернення коштів керівництво підприємства застосовує різні методи впливу, зокрема попередження в усній формі з подальшим надсиланням претензії, зазначено у повідомленні прес-служби Трускавецької міської ради.
Також «Трускавецький водоканал» повідомляє, що для тих мешканців, які не спроможні водночас погасити свій борг, запроваджено таку послугу, як розтермінування боргу на певний час (півроку-рік, за домовленістю з боржником).
«Якщо абонент, тобто мешканець, який користується водопостачанням, тривалий час ухиляється від сплати боргу, не реагує на попередження, документи готуються і подаються до суду», - нагадують у водоканалі.
Як прокоментував керівник «Трускавецького водоканалу» Володимир Возняк, ці заходи є хоч і не дуже приємними і зовсім не бажаними, але досить ефективними – в результаті підприємство отримує щомісяця додаткові суми на погашення заборгованості.
ІА "Вголос": НОВИНИ