Як повідомляє джерело, це робиться для того, щоб визначити, які слова конкретний користувач вживає, і на основі цієї інформації сформувати список рекламних банерів, які він побачить на своїй поштовій сторінці.

У спеціально підготовленому Microsoft відеоролику для кампанії Scroogled показаний приклад подібної схеми.

Лист, присвячений домашньому вихованцеві, який нещодавно помер, система Google розбирає на складові слова і видає банер з безкоштовним купоном на відвідування ветеринарної лікарні, яка мертвій тварині, звісно, не потрібна. Більше того, така реклама може образити автора листа.

Виходить, що Google читає будь-які приватні повідомлення, але це відбувається автоматично, тобто співробітники компанії текстів не бачать.

Таким чином, Microsoft натякає, що не висуває прямих звинувачень у порушенні закону, але вважає дії конкурента аморальними.

Природно, що в кінці ролика Gmail протиставляється Outlook, для якого «конфіденційність – пріоритет».

Джерело: Кореспондент

ІА "Вголос": НОВИНИ