Як відзначає видання, ця норма передбачена законопроектом Про внутрішню торгівлю, опублікованому на офіційному сайті відомства для громадського обговорення.
Так, згідно зі ст. 6 документа, "для здійснення дистанційної торгівлі суб'єкт торговельної діяльності повинен мати офісне приміщення, в якому здійснюється оформлення документів з купівлі-продажу товарів".
Дистанційна торгівля в законопроекті визначається як форма продажу товару за межами торгових об'єктів з використанням засобів зв'язку, "при якій вибір і замовлення товару не збігаються у часі з безпосереднім отриманням його покупцем".
Тим часом, як вважають в Інтернет-асоціації України, зазначений законопроект у разі прийняття не зробить істотного впливу на ринок.
"У кожному місті 99% обороту інтернет-торгівлі припадає на першу десятку магазинів, які давно обзавелися офісами і здійснюють там торгові операції. Більшість з них є філіями великих ритейлінгових мереж", - пояснив заступник голови правління асоціації Олександр Ольшанський.
За його даними, в 2010 році оборот дистанційної торгівлі в українському сегменті інтернету склав $ 500 млн. "Це незначна сума", - додав експерт.
ІА "Вголос": НОВИНИ