Про це на брифінгу повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян, інформує ЦТС

Умови для появи концесійних доріг такі: це створення Дорожнього фонду, прийняття закону про концесії. Тільки після цього ми будемо переходити до наступної стадії – переговорам з потенційними інвесторами, які готові вкладати в дороги України і працювати в форматі концесії», – заявив Володимир Омелян.

Також міністр уточнив, що важливою умовою для концесійної дороги є трафік, який держава повинна забезпечити або створити механізм компенсації в разі його відсутності. 

«Ми не повинні забувати, що концесія – це не благодійний бізнес. Інвестор, вклавши гроші, в довгостроковій перспективі чекає їх повернення. Поки у нас не буде достатнього трафіку або гарантування, або компенсації державою цього трафіку, повноцінних концесійних доріг в Україні не буде» , – заявив міністр.

За словами Володимира Омеляна, першим проектом концесійної дороги може стати будівництво Великої кільцевої автодороги навколо Києва. 

«Теоретично ми готові переступити до першого раунду переговорів з будівництва Великої кільцевої автодороги навколо Києва. Цей проект обговорюється давно. Можливо 2017 рік переломним, і це проект номер один, який ми зараз розглядаємо», – зазначив міністр.

Нагадаємо, у вересні 2015 року міжвідомча комісія відхилила заявки компаній, які хотіли брати участь в першому в Україні концесійному проекті, який передбачав будівництво та експлуатацію нової автодороги Львів-Краковець. Документи на конкурс подавали український консорціум «Концесійні транспортні магістралі» і французька Bouygues.

ІА "Вголос": НОВИНИ