Про це повідомляє «The Local» з посиланням на Федеральне статистичне управління Німеччини.
Також повідомляється, що це п’ятий поспіль рекордний рік.
Німеччина систематично збільшує рекламу свого туристичного потенціалу. У 2014 році, на рекламу Німеччини з бюджету країни було витрачено 28 мільйонів євро.
Найпопулярнішим серед туристів місцем визнано баварський замок Нойшванштайн, який був своєрідною примхою короля Людвіга II. Друге місце посів парк розваг «Європа», розташований в місті Фрайбург.
Тільки п'яте місце посіла Берлінська стіна, а третє і четверте місце за популярністю серед туристів посіли Кельнський собор і середньовічне Старе місто Ротенбурга.
ІА "Вголос": НОВИНИ