Про це «Ведомостям» розповів менеджер одного з організаторів угоди.
Коли будуть підведені підсумки тендеру, співрозмовники «Ведомостей» не знають. Представники DST і «Профмедиа» відмовилися від коментарів, AOL і Tencent на запити «Ведомостей» не відповіли.
У грудні AOL відокремилася від Time Warner і почала продавати непрофільні активи. Серед них опинилася ICQ, яку AOL оцінила в $ 300 млн.
Як пише видання, «Профмедиа» запропонувала за Інтернет-месенджер близько 120 млн USD, а DST може запропонувати за компанію 200-250 млн USD.
Компаніям DST і «Профмедиа» підконтрольні Mail.ru і Rambler відповідно. У Mail.ru є аналогічний проект «Агент@Mail.ru» із щомісячною аудиторією близько 12 млн користувачів, і ICQ - її основний конкурент у Росії. Rambler стала партнером ICQ ще в 2005 р., випустивши спільну русифіковану версію месенджера - у Rambler ICQ зараз 5 млн користувачів. Схоже партнерство у ICQ з «Яндексом» (4 млн осіб).
Подібна ситуація у Tencent: вона підтримує один із найпопулярніших у Китаї месенджерів - QQ.
При цьому, частка російськомовної аудиторії мессенджера - 44%, або близько 18,5 млн з 42 млн користувачів, повідомив у березні керуючий директор ICQ Еліа Моше.
Основні доходи ICQ приносять банери і контекстна реклама в результатах пошуку. AOL не розкриває фінансові показники ICQ. Відомо лише, що виручка Rambler від реклами в ICQ склала в 2008 р. близько 6 млн. USD, а в 2009 р. був «схожий результат».
ІА "Вголос": НОВИНИ