У 2021 році на обласних перевізників надійшло більше 200 скарг. Про це заявив керівник управління транспорту Львівської обласної державної адміністрації Степан Рудницький, пише «Гал-інфо».

Посадовець розповів, що від людей часто надходять скарги на перевізників. Серед найпоширеніших причин звернення – порушення пільгових перевезень та недотримання графіку.

Рудницький розповів, що найбільше скарг від початку року надійшло на перевізника, який займається маршрутами № 133, 183, 184, 184а, 160. Загалом нарахували 120 скарг. Недотримання графіку перевізники пояснюють тим, що у Львові великі затори.

Також люди скаржаться на перевізника, якому належать маршрути № 121 та № 131. У ЛОДА отримали 86 скарг.

Як можна поскаржитися на водія:

  • зателефонувати на гарячу лінію міста Львів за номером 15-80;
  • звернутися до Асоціації перевізників Львівщини або у «Львівелектротранс»;
  • звернутися в управління Укртрансбезпеки у Львівській області або ж управління транспорту ЛМР.

Що вказати у зверненні:

  • номер маршруту та номерні знаки автобуса;
  • дату;
  • час;
  • орієнтовне місце (вулиця чи зупинка);
  • власні контакти, щоб з вами могли зв’язатись.
Як інформує lviv.com, спочатку скарги передають в управління транспорту ЛМР, а згодом скеровують до АТП, на який маршрут надійшла скарга. Водія не звільнять, він отримає попередження. Якщо водій-порушник матиме багато штрафів та дисциплінарних стягнень, то він втратить роботу.

Нагадаємо, з 27 травня у Львові зросла вартість проїзду у громадському транспорті. Так, тепер львів'янам за проїзд у маршрутці доведеться платити 10 гривень, а в електротранспорті від 8,50 гривень.

Раніше «Вголос» повідомляв, що у перший день літа два автобусні маршрути тимчасово почнуть курсувати за зміненим маршрутом. 1 червня в місті почнуть проводити третій етап реконструкції вулиці Шевченка. Ремонтні роботи здійснюватимуть від вулиці Залізничної до вулиці Я. Мудрого.

ІА "Вголос": НОВИНИ