Станом на зараз швидкість на ділянці обмежено до 30 км. Також при виїзді на Горбачевського з Котляревського встановили   знак «Стоп» замість знаку «Дати дорогу». Про це повідомляють у ГО «Зручне місто».

Крім того, згодом на перехресті має з'явитися розмітка-вафельниця. Крім того, пішохідний перехід на вулиці Горбачевського перенесуть ближче до вулиці Чупринки. За схемою руху, відтепер водії, що рухаються вулицею Котляревського, не можуть повертати ліворуч, в бік вулиці Сахарова. Нагадаємо, що вулиця Котляревського має односторонній рух. До кінця місяця Франківська адміністрація має втілити всі зміни – встановити дорожні знаки, нанести розмітку, понизити бордюри тощо.

Нова схема руху на ділянці

Чи чекати нових заторів?

Нагадаємо, у 2018-у році на вулиці котляревського змінили схему руху. Тоді односторонній рух вулицею рішенням Міської комісії з безпеки дорожнього руху скерували у бік перехрестя вулиць Чупринки та Київської. Проте тоді водії масово нарікали, що таким чином неможливо минути затори на вулиці Чупринки.

Нові дорожні знаки

Глова транспортної комісії Ігор Зінкевич, депутат ЛМР від фракції «Варта», у коментарі для «Вголос» наголосив, що такі рішення міська влада приймає фактично в ручному режимі, без будь-якого попереднього погодження чи інформування депутатського корпусу.

"Є багато зауважень в мене. Є ініціативна група яка була проти. Ми хотіли зміну руху зробити на Котляревського не в бік виїзду, а в бік заїзду. Ми говорили, що тут складний рух, що є пішохідні переходи, і це є неправильно. Це ще було минулого року, коли я не був у транспортній комісії, а міська рада підтримувала 

Зараз вони всі зміни роблять через  КБДР – Міську комісію з питань безпеки дорожнього руху. Це ручна комісія, яка приймає свої питання, але на нашу комісію вони це зміни не виносять. Ці зміни які відбуваються зараз - це їх рішення, депутати не впливають на це", - заявив він.

У коментарі для «Вголос» Ігор Зінкевич оремо наголосив, що не розуміє, чи були враховані особливості транспортних та пішохідних потоків в рамках всього району під час прийняття рішення про зміну схему руху. За його словами, станом на зараз місто фактично не має ні цілісної концепції розвитку транспорту та розв'язання проблем мобільності. Крім того, він зауважив, що зараз фактично немає жодної людини, яка персонально несе відповідальність за такі рішення.

Зінкевич заявив, що наразі ще немає чіткого розмежування повноважень між органами ЛМР, відтак не зрозуміло також, яка саме структура чи установа несе відповідальність за рішення щодо дорожньої мережі Львова.

"В принципі мене не влаштовує ця колективна відповідальність. Зараз зовсім не зрозуміла ситуація з острівцями. Вдумайтесь, без погодження якась компанія встановлює острівці. Без розмітки, без будь-яких знаків, і потім гинуть люди. Це повна безвідповідальність комунальних служб всіх рівнів, які не можуть погоджувати різні речі. Я в 2018-у році пояснював, чому нам потрібне чітке розмежування повноважень. Але Андрій Іванович (Садовий - ред.) мене не почув" - підсумував він.

ІА "Вголос": НОВИНИ