Про це під час круглого столу на тему: «Взаємодія між державними установами як запорука успішного втілення реформи децентралізації у сфері державної реєстрації» повідомив начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Ярослав Жукровський, передає кореспондент «Вголосу».

«Законодавство, забравши в нас функцію реєстрації, нам залишило функцію контролю за її здійсненням. Міністерство юстиції на нас поклало вимогу створити структурні підрозділи, які здійснюватимуть взаємодію з місцевими органами влади щодо реєстрації та оскарження рішень реєстраторів. У Головному управлінні юстиції у Львівській області для виконання цих функцій було створено два відділи – з питань розгляду скарг та взаємодії і співпраці з суб’єктами державної реєстрації», – повідомив Ярослав Жукровський.

Новими керівниками цих відділів стали колишні працівники органів юстиції у районах. Так, відділ з питань розгляду скарг очолив екс-начальник Сколівського районного управління юстиції Львівської області Тарас Іллечко, а відділ взаємодії та співпраці з суб’єктами державної реєстрації  колишній заступник начальника з питань державної реєстрації Мостиського районного управління юстиції Львівської області Олена Москалик.

Також у районних центрах триває процес ліквідації місцевих відділів юстиції та передача реєстраційних справ органам місцевого самоврядування.

«Ми вже передали реєстраційні справи органам місцевого самоврядування, але в них зараз багато з цим проблем. Тому органи юстиції часто віддають їм у користування техніку та навіть канцелярію. Але це може тривати максимум до 4 місяців», – зазначив начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області.

ІА "Вголос": НОВИНИ