Попри те, що виборча кампанія виборів Президента України стартує лише наприкінці грудня, окремі потенційні кандидати уже розпочали дочасну агітаційну діяльність у Волинській області. Про це власкору «Вголосу» повідомили у ГО «Опора».

Ще починаючи з серпня 2018 року потенційні кандидати на посаду Президента розгорнули публічну діяльність, яка має всі ознаки дочасної передвиборної агітації чи політичної реклами. Використання зовнішньої реклами шляхом розміщення білбордів та сітілайтів — наразі найпоширеніша форма активності на Волині з боку потенційних кандидатів.

За оцінками спостерігачів «Опори», наймасовішою у моніторинговий період була зовнішня реклама Юлії Тимошенко (Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина») та Петра Порошенка («Блок Петра Порошенка «Солідарність»), оскільки рекламу саме цих потенційних кандидатів можна знайти майже в усіх районах області та містах обласного і районного значення. Крім того, білборди та сітілайти на користь саме цих політиків мають різний зміст, містять кілька видів гасел і заяв, а також виконані в різних стилях.

Менш масштабною є зовнішня реклама на користь Євгена Мураєва («Наші») й Андрія Садового («Об’єднання «Самопоміч»). Білборди та сітілайти на користь Мураєва, а також білборди на користь Садового також почали з’явитися на Волині ще у вересні 2018-го.

На носіях зовнішньої реклами на користь Євгена Мураєва можна побачити гасла «Наші ресурси — не віддамо», «Наші цінності — не віддамо», «Наші люди — не віддамо».

Щодо Андрія Садового, то стилістика зовнішньої реклами на його користь упродовж осені не змінювалася. Змінювалося лише гасло із «Андрій Садовий 2019 — Наступний» на «Андрій Садовий 2019 — Наступ».

Інші потенційні кандидати розгорнули агітаційну діяльність із використанням зовнішньої реклами лише у листопаді. Так, на білбордах з’явилися плакати з Анатолієм Гриценком («Громадянська позиція»), Арсенієм Яценюком («Народний фронт») та Олегом Ляшком (Радикальна партія Олега Ляшка).

На носіях зовнішньої реклами на користь потенційного кандидата Анатолія Гриценка зафіксоване гасло «Чесних більше!» і зображено заклик: «Приєднуйтесь до команди Анатолія Гриценка».

Білборди на користь потенційного кандидата Арсенія Яценюка поєднують одночасно символіку партії «Народний фронт» і зображення кандидата. Вони містять різний зміст, зокрема, кілька видів гасел. Так, на цих білбордах зустрічаються такі гасла: «Українська мова, кіно, пісня», «Народний фронт діє», «Зупинили дефолт у 2014 році», «Енергетична незалежність України».

Щодо потенційного кандидата на пост Президента Олега Ляшка, на його користь на Волині зафіксовані білборди двох видів: виконані у стилістиці Радикальної партії та з гаслом «Високі зарплати чи високі тарифи? Ляшко», а також зі зображенням самого Ляшка та гаслом «Час справедливості. Твій захист від продажної влади».

Крім того, на вулицях обласного центру та в окремих районах області у листопаді з’явилися білборди з надписом: «Президент — слуга народу. Незабаром». Однойменна партія «Слуга народу» уже зареєстрована Міністерством юстиції.

ІА "Вголос": НОВИНИ