GM, третина якої належить американському уряду, вважає «недоречним» використання свого бренду на час президентських перегонів.
«Наше завдання — придумувати дизайн, виробляти і продавати автомобілі», — йдеться в заяві компанії.
Chrysler, яка також впродовж багатьох років залежала від фінансової допомоги держави, у свою чергу заявила, що візити високопоставлених чиновників призводять до призупинення роботи заводів і до інших негативних наслідків.
Практика використання назв американських автовиробників під час виборів широко поширена в США. Наприклад, віце-президент Джо Байден під час одного з виступів, підбиваючи підсумки роботи Обами, заявив: «Бен Ладен мертвий, General Motors — процвітає».
Компанія Ford, єдина з трьох автомобільних компаній у США, яка не залежить від уряду, заявила, що «вже впродовж багатьох років дотримується такої політики, яка не дозволяє використовувати свої заводи та інші об'єкти під час політичних акцій».
Джерело: Gazeta.ru
ІА "Вголос": НОВИНИ